هتل های روسیه
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

یکی از مشهور ترین و شیک ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرون پلازا مسکو روسیه است. هتل کرون پلازا مسکو روسیهدارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک که به صورت 7 نوع چیده شده است. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و سالن بدن سازی فراهم کرده است تا مسافران اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه مشکلی برای حمل و نقل ندارند.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

پارکینگ, رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز برای تور روسیه, سونا,  اینترنت وای فای, سالن بدن سازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل گلدن اپل مسکو روسیه

هتل گلدن اپل مسکو روسیه از جمله  هتل های 5 ستاره مجلل با طراحی خاص که توسط معمار کانادایی Raphael Shafir در سال 2004 در مسکو تاسیس گردید. این هتل دارای 8 طبقه با 92 اتاق و سوییت مجزا می باشد که  7 طبقه ان، هر طبقه با یک رنگ از رنگ های رنگین کمان طراحی شد است که شور و جلوه خاصی هم به اتاق ها و هم به راه رو هتل داده است.اتاق هایهتل گلدن اپل مسکو روسیه با چوب های مرغوب, سنگ مرمر و سنگ های تزئینی دکور بندی شده است. مبلمان شیک و مجلل اتاق ها و همچنین نور پردازی فوق العاده احساس آرامش و امنیت را برای گردشگران تور روسیه به ارمغان می رسد.رافائل معمار هتل توانسته است به خوبی تا مینیمالیسم لوکس و آوانگارد را در هتل به خوبی به نمایش بگذارد. نماد این هتل یک سیب بزرگ طلایی می باشدکه در لابی هتل واقع شده است که لوکیشنی مناسب و زیبا برای عکس انداختن گردشگران تور روسیهمی باشد. 

امکانات هتل گلدن اپل مسکو روسیه : 

این هتل دارای سه اتاق ملاقات با مجموع ظرفیت 88 نفر, باشگاه سلامت هتل با دستگاه های قلبی, سونا و جکوزی 24 ساعته, پارکینگ رایگان, خدمات 24 ساعته , شاتل, ترانسفر فرودگاهی ,استخر, اینترنت رایگان, خشکشویی, اتوشویی, خدمات گردشگری تور روسیه برای میهمانان می باشد.

 

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه از هتل های قدیمی وشناخته شده روسیه بوده که هتلی 5 ستاره محسوب می شود.این هتل به مرکز شهر و فرودگاه نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به این مناطق دارند.همچنین این هتل تا ئاتر سوچی ،محل سیرک سوچی، باغ گیاه شناسی و مراکز خرید فاصله بسیار نزدیکی دارد و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران واقع شده است.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه 887 اتاق شیک و زیبا دارد که همه آنها با دکوراسیونی لوکس طراحی شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: حمام اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون LCD و وای فای می باشند.هتل ژمچوژینا سوچی روسیه رستوران ها و کافه های شیک و مجللی دارد که انواع غذا های بین المللی و اروپایی در آنها طبخ می شود. همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از سالن بدنسازی برای ورزش و استراحت خود استفاده نمایند.

امکانات هتل ژمچوژینا سوچی روسیه :

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه دارای امکاناتی از جمله:رستوران،کافی شاپ، تفریحات دریایی، سالن بدنسازی، آسانسور ،دسترسی به اینترنت ، سرویس شستشوی البسه ،تفریحات دریایی،چندین زمین تنیس و...می باشد که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده و از موقعیت بسیار عالی با چشم انداز خلیج فنلاند و شهر سنت پترزبورگ برخوردار است.فاصله این هتل تا مجموعه نمایشگاهی لن اکسپو  (LenExpo)، با اتومبیل ۳ دقیقه و تا فرودگاه پولکوو (Pulkovo) تنها،  ۲۵ کیلومتر می باشد.خیابان واسیلئوستروفسکی (Vasileostrovskiy) برای آن دسته از مسافرانتور روسیه که به بنا های تاریخی، یادبود ها و معماری علاقه مند هستند، پیشنهاد بسیار خوبی است.

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه از بزرگترین و قدیمی ترین هتل های شهر سنت پترزبورگ بوده که در زمان شوروی و در سال 1987 ساخته شده است،این هتل دارای چشم انداز زیبایی از خلیج فنلاند و شهر سنت پترزبورگ روسیه می باشد و دارای ۱۲۰۰ اتاق ، سوئیت Junior ، اتاق استاندارد با یک تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت کوچک یک نفره و…برای مسافرن تور روسیه می باشد.

امکانات هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه:

از جمله امکانات هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه می توان به رستوران،کافی شاپ و کبابی RBG،سالن بدنسازی،بار،خشکشویی،اتوشویی،صندوق امانات،ترانسفر فرودگاهی،آسانسور،فروشگاه،امکانات برای معلولین ،پارکینگ خصوصی در محوطه هتل،گاوصندوق، فروشگاه،مرکز تجاری با فکس، فتوکپی و خدمات پرینت،اینترنت بی سیم رایگان و...اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک این پولکووسکایا روسیه

هتل پارک این پولکووسکایا روسیه یکی از بهترین هتل های 4 ستاره روسیه می باشد که در کنار میدان Victory قرار گرفته است. فاصله این هتل تا کلیسای تاریخی Saint Isaac’s  و همچنین موزه هرمیتاژ، حدود 10 کیلومتر می باشد. فرودگاه بین المللی Pulkovo نیز حدود 5 کیلومتر از هتل  فاصله دارد.نزدیکترین ایستگاه مترو نیز در 11 کیلومتری هتل قرار گرفته است.هتل پارک این پولکووسکایا روسیه در مجموع  دارای 840 اتاق است که همه  آنها دارای امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت،حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و... برای مسافران تور روسیه هستند.

امکانات هتل پارک این پولکووسکایا روسیه:

از جمله امکانات هتل پارک این پولکووسکایا روسیه میتوان به: رستورانی با غذاهای محلی ژاپنی و روسی،اینترنت رایگان،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی،سیستم گرمایش،فروشگاه،اجاره ماشین،گشت شهری،گاو صندوق،سالن آرایش و زیبایی، استخر بزرگ سرپوشیده،باشگاه ورزشی ,خدمات سونا و ماساژ،امکانات ویژه معلولین و ... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه, مجلل ترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: